Υπαναχώρηση - Επιστροφές Προϊόντων - Δικαιώματα Καταναλωτών

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει το αργότερο εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα . Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Επιστροφές γίνονται δεκτές με την προϋπόθεση ότι επικοινωνήσατε την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη με την  WELL DONE E.E. στο 210 3000300

Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του, όπως ακριβώς πριν την πώλησή του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία όπως σας παραδόθηκε από την μεταφορική εταιρία

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.

Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται επιστροφής χρημάτων με μετρητά ή με πίστωση λογαριασμού που θα γνωστοποιήσει στην WELL DONE E.E..  H επιστροφή των χρημάτων του πελάτη θα ολοκληρωθεί εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν. Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της πιστωτικής του κάρτας και όχι επιστροφή μετρητών.